Кабінет міністрів затвердив бренд України Ukraine NOW для її популяризації в світі.
Таке рішення ухвалили під час засідання уряду в середу, 10 травня, передає «Слово і Діло».
Так, за словами держсекретаря Міністерства інформаційної політики Артема Біденка, було 6 варіантів бренду України, а в розробці, яка тривала майже рік, брали участь експерти з Великої Британії.
Прем'єр-міністр Володимир Гройсман подякував розробникам і підкреслив, що цей бренд має бути ефективним для різних аудиторій.
Відзначимо, що бренд може використовуватися в зовнішній рекламі, в пресі, також розроблений мобільний додаток, який допоможе іноземцям познайомитися з Україною.
Раніше Гройсман розкритикував якість роботи 3G.
Також відзначимо, що Кабмін затвердив перелік об'єктів великої приватизації.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»