Кабінет міністрів схвалив бренд Ukraine Now UA, який стане основою презентації України в світі. Бренд був створений рекламним агентством Banda Agency. За словами представника агентства, це допоможе поліпшити уявлення світової спільноти про Україну.
Передбачається, що на основі бренду буде розроблений модульний брендбук, який стане свого роду єдиним голосом України в усьому світі.
В уряді зазначили, що логотип бренду розроблений таким чином, щоб його було легко використовувати не лише для презентацій та інформаційних продуктів, але навіть як наклейки на будь-які речі.
«Слово і Діло» розбиралося, що про новий бренд думають у соціальних мережах.
«Очі мої очі. Це якась ганьба, жесть, несмак, багаторазовий фейспалм і так далі. Деформовані шрифти й форми, дивні брудні кольори, банальна загальна ідея. Дитина б краще зробила. Дорослим дядькам нічим зайнятися, регулярно якусь муть придумують. Потрібно ще підняти цифри, скільки це убозтво нам коштувало й буде коштувати», – вважає журналістка Тетяна Висоцька.
«Сучасно й технологічно – це перші слова-асоціації, які виникають у мене. Поки ще не все зрозуміла, але негативу не викликає. Буду звикати», – написала народний депутат Ольга Бєлькова.
«Дешево. Лого взагалі не нагадує про Україну, якщо не дивитися на самі літери», – написав Євген Чкалов.
«По-перше, мені хочеться висловити дуже негативні думки про цей затверджений бренд «Україна зараз». Моя, мабуть, вихованість і соціальна відповідальність не дозволяє написати все це в соціальну мережу. По-друге, мені стало дуже цікаво, скільки на це витратили наших із вами грошей», – написала Катерина Журавльова.
«А в чому, вибачте, креатив? Ідея? Кого мотивує? Фікція. Жодного аргументу «за». Шкода, тому що анонсували голосно. А схоже на тізер», – написав Олександр Штепан.
Нагадаємо, 20 березня в Київській міській державній адміністрації оголосили конкурс на найкращий талісман столиці України.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»