ПАТ «Укрзалізниця» більше не розглядає питання отримання для експлуатації в Україні німецьких вживаних приміських поїздів.
Як пише «Слово і Діло», про це повідомив в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов, передає delo.ua.
«Ми аналізували детально питання, пов'язане із закупівлею німецьких вживаних електричок. Якщо говорити конкретно, дизель-поїздів. Постало питання економічної доцільності: за нашими оцінками, це (переобладнання електричок під колію шириною 1520 міліметрів – ред.) виходить мінімум не дешевше ... ніж капітальний ремонт нашого рухомого складу», – повідомив Кравцов.
Крім того, за його словами, експлуатація в Україні німецьких вживаних дизель-поїздів небезпечна.
«Друге питання безпеки. Це пов'язано з тим, що при використанні цих поїздів на наших традиційних платформах велика відстань між поїздом і платформою. Це може призвести до неприємних наслідків при масовому використанні цього транспорту», – зазначив Кравцов.
Як повідомлялося, однією з моделей німецьких поїздів, які розглядалися для роботи в Україні, є DB-Baureihe 628.
Baureihe 628 – серія дизельних багатоцільових поїздів компанії Deutsche Bahn, які можуть використовуватися як у двовагонній комплектації, так і в складі кількох вагонів.
Частина рухомого складу перебуває на консервації, але багато одиниць ще використовуються на неелектрифікованих ділянках німецької залізниці.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»