У Києві з 14 липня підвищать тарифи на проїзд у міському транспорті. Вартість проїзду в наземному транспорті становитиме 8 гривень за разову поїздку й від 6,3 гривні за умови використання проїзного.
Проїзд у метро також подорожчає: на 1,3 гривні за умови використання проїзних і на 1,5 гривні при поповненні карти метро на 50 поїздок. При цьому для пенсіонерів, ветеранів антитерористичної операції, чорнобильців та інших пільгових категорій населення проїзд залишиться безкоштовним.
У міській адміністрації зазначили, що зараз економічно обґрунтований тариф на перевезення одного пасажира, що враховує всі витрати, в метро складає 8,27 гривні, в наземному транспорті – 8,77 гривні.
«Слово і Діло» з'ясовувало, що в соціальних мережах думають про подорожчання проїзду в столиці.
«Я хотів би бачити такі зміни для транспорту, які з'являться після підняття цін: єдиний квиток на весь транспорт; проїзні на день, тиждень, місяць, на всі види транспорту; розклад за всіма станціями та зупинками, чітке дотримання графіка, збільшення громадського транспорту замість маршруток; ефективний контроль як кондукторів, так і пасажирів; збільшення штрафів за безквитковий проїзд і невидачу квитків; зручна схема стикувань громадського транспорту; підняття зарплат працівникам громадського транспорту; зменшення кількості пільговиків», – написав блогер Олександр Рудоманов.
«Я розумію економічну доцільність такого різкого підвищення ціни – відразу на 60%! Але не розумію одного: чому хтось має тепер платити за проїзд 8 гривень, при тому, що величезна армія пільговиків платитиме 0 гривень, як і раніше. Зробіть для них проїзд у 2-3 гривні, тоді й на 60% не потрібно буде збільшувати тариф для інших», – вважає Єгор Чечеринда.
«У радісному повідомленні про підвищення вартості проїзду в метро до 8 гривень підкреслюється, що всі 23 (!) пільгові категорії й надалі не платитимуть. Це Україна. Тут платить лише лох, який працює», – написав політолог Петро Олещук.
«Я підтримую. Кожен із нас хоче, щоб йому за роботу добре платили, а також отримувати хороший сервіс. А на зарплату й на сервіс потрібні гроші. Чого обурюватися?», – вважає Наталія Мороцька.
«Із таким новими тарифами на проїзд у громадському транспорті поїздки на роботу стають економічно необґрунтованими», – написав Юрій Медуниця.
«Вибачте, а чому 8 гривень? Чому не 10? Або 100 відразу? Громадського транспорту стало вдвічі більше на вулицях міста? В нас почалося «економічне диво»? Збудували 40 станцій метро? Або навіть одну?», – написав політолог Олексій Якубін.
«В Україні, за моїми особистими спостереженнями, одна з найдешевших транспортних систем у світі. Навіть в Індії дорожча. 8 гривень – це адекватно, на мою думку. Головне, щоб гроші від цього підвищення йшли на правильні цілі», – вважає Олена Кулешова.
«Я прекрасно розумію, звідки в нас береться такий настрій. Тотальна недовіра до влади й будь-яких чиновників логічна й зрозуміла. І на будь-яке підвищення ціни автоматично йде реакція: «Все одно розкрадуть». Не знаю, може, й розкрадуть. Тільки не потрібно просто наводити приклад Європи з їхніми зарплатами, оскільки навіть при 8 гривнях за проїзд, їздити в нас, як і раніше, буде вигідніше, ніж у Німеччині чи Іспанії», – написав журналіст Максим Кравець.
Нагадаємо, «Слово і Діло» розбиралося, що з приводу тарифів на проїзд у транспорті обіцяють чиновники.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»