Facebook посилив правила розміщення політичної реклами

Читать на русском
Facebook почав вимагати обов'язкової ідентифікації від організацій, які розміщують політичну рекламу.

Facebook почав вимагати обов'язкової ідентифікації від організацій, які розміщують політичну рекламу.

Соціальна мережа також створила архів, де можна переглянути такі повідомлення і отримати додаткову інформацію про них.

«Починаючи з сьогоднішнього дня, будь-яка реклама, що відноситься до виборів, в Facebook і Instagram в США повинна бути ясно позначена як така», - йдеться в заяві, розміщеній в офіційному блозі соцмережі.

Зазначається, що в кожному подібному повідомленні повинно бути вказано, яка організація за нього заплатила. Крім того, Facebook запустив електронний архів повідомлень з політичною рекламою в США. В інших країнах подібні архіви з функцією пошуку з'являться протягом цього року.

Директор відділу по роботі з рекламою соцмережі Роб Лезерн заявив про те, що підвищена транспарентність підвищить ступінь відповідальності і звітності не тільки Facebook, але і тих, хто розміщує рекламу, передає ТАСС.

Раніше повідомлялося, що в Facebook можна буде видаляти історії переглядів.

Також Facebook вперше повідомив норми видалення постів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: