В японців Україна асоціюється з гарними жінками, а Молдова - з вином.
Як інформує «Слово і Діло», про це пише Іndependent.
Видання посилається на роботу Ніка Капура, професора історії Японії та Східної Азії в Університеті Рутгерса, Нью-Джерсі.
«Я створив карту японських стереотипів європейських країн на основі японських пропозицій Google. Автозаповнення насправді знали трохи більше, ніж ми, як показують короткі дослідження», – пояснив Капур.
Для самого дослідника було відкриттям, що Угорщина відома за використанням сала, а Румунія фактично є другим за величиною експортером меду. Тоді як одна з найпоширеніших марок йогурту в Японії – це «Болгарський Йогурт».
На мапі стереотипів можна побачити, що Чехія асоціюється з відсутністю релігії, Польща – з «нерозумними людьми», Туреччина й Литва – з любов'ю до японців, а Латвія – з тими, хто не їсть картоплі. Слово «вино» неочікувано написане не напроти Італії чи Франції, а напроти Молдови.
Нагадаємо, раніше «Слово і Діло», дослідило регіональні особливості настроїв українців.
Також стало відомо, що Україна піднялася відразу на 20 позицій у рейтингу країн, громадяни яких можуть без віз подорожувати до інших держав.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»