Міністр інфраструктури Володимир Омелян сказав, що хоче змінити від 3 до 5 керівників обласних автодорів, в чиїх регіонах низька якість доріг не співмірна з цільовим використанням коштів Дорожнього фонду.
Як пише «Слово і Діло», про це міністр заявив під час брифінгу 3 липня.
Відповідаючи на питання журналістів, Омелян заявив, що 3 липня у нього запланована зустріч з очільником Укравтодору, щодо дотримання обіцянок даних під час розгляду стану використання коштів дорожнього фонду в Житомирській області і не тільки.
«Житомирська область не входить до найкращих областей за кількістю освоєння і якістю проведених робіт», - сказав міністр.
«Ми повинні у тих областях, які найгірші за показниками, змінити там керівників, по-іншому система працювати не буде», - додав Омелян.
За його словами, таких керівників буде від 3 до 5.
«Бачите, на цій роботі стаю все меншим лібералом і хочу весь час когось звільняти», - заявив він.
На зустрічі Омелян з керівником Укравтодору Славоміром Новаком обговорив ситуацію з дорогами в українських областях.
«Нараду провели. Укравтодор готує відповідні кадрові рішення», - повідомили УП в Мінінфраструктури на запитання про звільнення обласних чиновників.
Зі слів представника міністерства, за підсумками наради рішення про звільнення обласних очільників Укравтодору не було схвалено, наразі воно розглядається всередині самого держагентства.
27 червня Омелян опублікував графік використання бюджетних коштів, виділених на ремонт доріг в областях.
Він заявив, що на їх утримання було передбачено 35% Дорожнього фонду. У 2018 - бюджет обласних доріг складає більше 11 млрд грн, а з 1 січня 123 000 км доріг було передано на обласний рівень.
Місцеві видання Житомира повідомляють, що 26 червня біля обласної адміністрації відбулася акція протесту.
Люди вийшли зі скаргами на погану якість доріг області.
«Люди обурювалися і говорили, що неможливо дістатися до родичів, на дачі, так як стан регіональних доріг катастрофічний», - пише Журнал Житомира.
2 липня Генпрокурор Юрій Луценко заявив, що прокуратура затримала керівників ДП «Дніпропетровський облавтодор» та ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», які вказували виконання ремонтних робіт лише «на папері».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»