Податки на імпортні авто необхідно зменшувати, але дивно, що акцію проводять саме зараз.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».
«По-перше, чому безстрокову акцію оголосили за 2 дні до канікул Верховної Ради? Адже за ці 2 дні депутати навіть теоретично не зможуть ухвалити зміни? Навіщо потрібна безстрокова акція біля порожньої Ради?», – зазначив Назаренко.
По-друге, незрозуміло, який зв'язок між скасуванням акцизу й постановою КМУ 479 про боротьбу з контрабандою, додав він.
«Чому власники «блях» вимагають скасування постанови й відставки Гройсмана, Авакова та Продана?», – звернув увагу експерт.
«Кого не влаштовують ці люди й чому ніхто не вимагав відставки до того, як вони почали боротися з контрабандистами?», – уточнив Назаренко.
За його словами, дивно, чому мітингувальники раніше не прийшли до ВР. Наприклад, 3 тижні тому, коли законопроекти про зменшення податків і скасування «Євро 5» голосів не набирали.
«Чому лише зараз прийшли? Може, інша мета?», – припустив він.
Якщо розрахунок на те, що продовжать сесію, то ще не було в історії жодного такого випадку, та й суперечитиме це трудовому законодавству й праву на відпустку, підкреслив експерт.
Загалом, на його думку, мирні зібрання мають бути зареєстровані, а блокування урядових будівель і перекриття доріг – це стаття.
Щодо ситуації зі штрафами, то всім, хто доводить, що поліція не має права штрафувати «євробляхи», потрібно почитати ПДР, пояснив він.
«Якщо «бляху» не зареєстрували за 2 місяці, то водія зобов'язані штрафувати за керування незареєстрованим авто за статтею 121 КОАП. І митники тут не потрібні. Сама поліція має штрафувати. Перший раз – 170 гривень, рецидив – уже 510 гривень, позбавлення прав, примусові роботи та примусове вилучення авто», – резюмував Олег Назаренко.
У БПП заявили, що політична акція автомобілістів замовлена тими, хто покриває контрабанду.
«Слово і Діло» розбиралось, як на чергову акцію протесту реагують у соціальних мережах.
Також журналісти порталу з'ясували, як у Верховній Раді пропонують вирішити проблему з автомобілями на єврономерах.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»