У Києві з 14 липня вдвічі (до 8 гривень) зросла вартість проїзду в комунальному транспорті. Підвищення торкнулося метро, тролейбусів, трамваїв, комунальних автобусів, фунікулера та міської електрички.
За словами столичного мера Віталія Кличка, отримані від нових тарифів кошти в першу чергу підуть на підвищення зарплат працівникам транспортних комунальних підприємств, розвиток транспортної інфраструктури, ремонт і закупівлю рухомого складу.
«Слово і Діло» розбиралось, як на зростання вартості проїзду відреагували в соціальних мережах.
«Я так розумію, що проїзд у метро, трамваях та автобусах у Києві підняли до 8 гривень для того, щоб, нарешті, відшкребти їх від бруду, оновити рухомий склад, поставити в них кондиціонери? Якщо так, то чому ані Кличко, ані один із його заступників не вийде в ефір і не пояснить, що змінилося в смердючому трамваї за 8 гривень?», – написав журналіст Сергій Руденко.
«Транспорт в один бік 8 гривень. Підвищення ухвалене тими, хто на цьому транспорті не їздить. Жодної нової станції метро в Києві за чотири роки», – написав Олексій Якубін.
«Ціна за разовий проїзд у наземному й підземному транспорті зрівнялася в ціні за долар за ненависного «паперєдніка». Щось у цьому є. Хто в курсі: в метро відучора постіль видають? Каву в трамваях розносять заварну чи розчинну бурду?», – написала Анна Левінкова.
«Комунальне підприємство «Київпастранс», а можна за 8 гривень кондуктор сам до мене підходитиме?», – написала журналістка Катерина Пешко.
«Блискавка терміново в номер: Трамп і Путін домовилися обговорити останнє підвищення цін за проїзд у київському метро та громадському транспорті. Експерти прогнозують дуже складні й безкомпромісні переговори в Гельсінкі з цього питання!», – пожартував Алекс Білоус.
«Ціни на проїзд у нас відзавтра підвищують. Типу потрібно зарплати водіям громадського транспорту підвищувати, бо порозбігаються всі, й автопарки оновлювати, бо їздимо на розвалюхах. Ну, припустимо. А пільговиків ми, нарешті, відлучимо від годівниці – монетизуємо їм проїзд? Почнемо вже контролювати пасажиропотоки або хоча б їх порахуємо, щоб розуміти потрібність/непотрібність маршрутів? Позбудемося, нарешті, смердючих маршруток, навіть якщо в них є «дах» у КМДА? Чи коли ухвалювали рішення про підвищення оплати за проїзд, про це ніхто з міської влади не згадував?», – написала журналістка Тата Урбанська.
Нагадаємо, раніше ми підрахували, від скількох чашок кави доведеться відмовитися киянам через подорожчання проїзду.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»