Народний депутат Іван Крулько не виконав обіцянку звернутися з депутатським запитом щодо дефіциту залізничних квитків.
Таку обіцянку він дав 21 червня 2018 року, нагадує «Слово і Діло».
«Неможливо купити квитки на поїзд. В Україні створений, особливо в цей літній період, штучний дефіцит квитків. Я вважаю, що це навмисно зроблено «Укрзалізницею». Знову процвітає баригування з квитками, коли їх можна купити, але в спеціальних людей за додаткову плату», – заявив нардеп на одному з телеканалів, додавши, що купити квитки через інтернет практично неможливо.
«Такої ситуації в літній період, як зараз створена «Укрзалізницею», не було ще ніколи. І я, до речі, планую в парламенті звернутися з депутатським запитом офіційно щодо цієї ситуації», – пообіцяв Крулько.
Через місяць депутат так і не подав запит про дефіцит квитків на пасажирські сполучення «Укрзалізниці». Тому його обіцянка вважається невиконаною. Однак не виключено, що Крулько все-таки направить відповідний запит, тоді зміниться й статус обіцянки.
Нагадуємо, що на відміну від депутатського звернення, запит – це вимога народного депутата або групи депутатів отримати офіційну відповідь на свої запитання. Кожен запит розглядається на засіданні Верховної Ради й належним чином фіксується.
Тим часом багато нардепів обіцяють надіслати запит, але пишуть депутатське звернення, яке не розглядається на засіданні Верховної Ради, а відразу відправляється адресату. На відміну від запиту, на який обов'язково має надійти відповідь протягом 15 днів, звернення може бути проігнороване, особливо, якщо воно не стосується депутатської діяльності.
Згідно з моніторингом «Слова і Діла», Крулько дав 63 обіцянки, з яких 22 виконав, а 15 – провалив.
Раніше ми писали, як нардепи виконують свої обіцянки про депутатські запити та звернення.
Також ми повідомляли, хто з депутатів став лідером у написанні законопроектів.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»