Пропозиція генпрокурора про те, що для водіїв за смертельні ДТП потрібен в обов'язковому порядку тюремний термін, правильна.
Таку думку на своїй сторінці в Facebook висловив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, пише «Слово і Діло».
«Критики цієї пропозиції говорять, що є інші злочини – крадіжка, грабіж, розбій, викрадення авто, які вчинені умисно, й для цих злочинів передбачена амністія та умовний термін, а для ненавмисного вбивства за кермом генпрокурор запропонував запровадити обов'язковий тюремний термін. Мовляв, це несправедливо», – зазначив Назаренко.
Потрібно і для грабіжників, і для ґвалтівників також передбачити обов'язковий тюремний термін, додав фахівець.
«Разом із водіями-вбивцями», – уточнив він.
«Захисники водіїв-убивць говорять про ненавмисність. Але якщо водію під колеса просто на трасі кидається неадекватний пішохід, то буде проведене розслідування й водія можуть навіть не оштрафувати за наявності висновків автотехнічної експертизи на його користь», – пояснив експерт.
Однак якщо водій усвідомлено поїхав на червоне світло чи вбив на зебрі, то він їхав на червоний навмисно апріорі, підкреслив Назаренко.
Експерт звернув увагу, що захисники вбивць за кермом починають говорити, що «винуватець смерті компенсував усі збитки, всі можливі наслідки, й родичі, припустимо, не мають претензій до нього й не бажають, щоб його саджали до в'язниці, а буде позбавлений умовного покарання, і йому закон визначить лише одне покарання – сидіти в тюрмі».
«Зараз дійсно так і є. Водій небагатий або середнього достатку відкупитися від родичів жертви не може і йде до в'язниці, а батьки мажора або чиновник із мером приїжджають, нібито просять пробачення в родичів (а насправді відкуповуються, родичі розуміють, що вже людину не повернеш, а гроші в лихоліття потрібні, просять у суді дати умовний термін, і суд виносить умовне покарання)», – наголосив він.
За його словами, в підсумку виходить, що бідний – до тюрми, а багатий – на волю за одне й те саме вбивство за можливості відкупитися й «повирішувати» питання з родичами жертви.
«А де ж рівність перед законом і Конституція? І чи не нагадує це купівлю ліцензії на вбивство жертви в родичів жертви?», – резюмував Олег Назаренко.
Які обіцянки політики дають щодо розслідувань резонансних ДТП – за посиланням.
Відзначимо, в ексклюзивному інтерв'ю «Слову і Ділу» міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів, як в Україні посилять контроль за пасажирськими перевезеннями. Повне інтерв'ю Омеляна читайте на порталі «Слово і Діло».
Хочете обговорити матеріал? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»