Заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб Георгій Тука заявив, що іноземні морські перевізники використовують низку прийомів, щоб виконувати контракти на доправлення товарів в анексований Крим.
Про він розповів в ефірі 5 каналу, пише Слово і Діло.
За його словами, аби не підпадати під санкції, суховантаж заходить у нейтральні води біля Криму, не перетинаючи територіальних вод. Фактично він перебуває в нейтральних водах, а невеличкими каботажними суднами до нього починають підвозити вантажі. «Або навпаки – вивантажувати з нього і завозити на територію Крим», - уточнив Тука.
Окрім цього, він розповів про спроби обдурити міжнародну систему навігації.
Тука уточнив, що кожне судно має навігаційний маяк, і є низка міжнародних організацій, які відслідковують місцезнаходження кожного судна в режимі онлайн через стільниковий зв'язок.
«Але з'явилися оці ноу-хау, коли капітани, перш ніж підходити до територіальних вод Криму, вимикають це навігаційне обладнання, здійснюють вхід у порт, потім виходять, вмикають і на будь-які запитання відповідають: «Ой, не спрацювало обладнання», - зазначив Тука.
За словами заступника міністра, незважаючи на це, Україна звертається в міжнародні суди, використовуючи як докази фото- й відеоматеріали. Тука додав, що розгляд таких справ триває приблизно два роки.
Нагадаємо, США відмовляються визнати претензії Росії щодо Криму і закликали Москву припинити незаконну окупацію півострова.
Тим часом, Україна ініціює введення санкцій щодо 19 російських компаній і 22 фізичних осіб, пов'язаних з будівництвом Керченського моста.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»