Філія «Центр сервісного забезпечення» ПАТ «Укрзалізниця» уклав угоду на 739,82 тисячі гривень про послуги з ведення сторінки компанії в Facebook.
Переможцем конкурсу став підприємець Роман Русланів. Він вперше отримав державний підряд.
Підтримка офіційної сторінки «Укрзалізниці» в Facebook до кінця року обійдеться в 653 тисячі гривень. Ще 87 тисяч гривень разово отримає виконавець, якщо кількість підписників сторінки зросте з 28 до 78 тисяч, а послуги будуть надані без порушень термінів, якісно й повністю. Загалом, послуги SMM коштуватимуть компанії в середньому 117 тисяч гривень на місяць (послуги виконавець має надати до 31 грудня).
«Слово і Діло» розбиралось, як на цю новину відреагували в соціальних мережах.
«740 тисяч гривень = 27 тисяч доларів на півроку. 4 тисячі 300 доларів на місяць. У цій сумі робота копірайтера, дизайнера, фотографа та відеооператора, постпродакшн, проектний менеджер і витрати на рекламу в Facebook. А ще заробити треба, заплатити податки та за офіс. Для компанії такого масштабу це дешево», – написав Данила Булдаков.
«Ну а ви, хлопці, далі катайтеся на вбитих поїздах без кондиціонерів, зі смердючими шкарпетками біля голови, брудними туалетами та огидними спальниками», – написав Богдан Амінов.
«І «Укрзалізницю» не хочеться вигороджувати, але й у зазначеній сумі нічого страшного немає. Хороший і комплексний smm для великого бренду може коштувати 740 тисяч гривень. А взагалі, коштує дорожче. Під проект потрібно виділити одного дизайнера, одного копірайтера, одного фахівця в рекламі й одного акаунта, який адмініструє процес. Непогано додати людину, що відповідає на особисті повідомлення, які, я впевнений, у великому обсязі надходять на сторінку «Укрзалізниці». Бажано, щоб перераховані вище люди бути не школярами, а досвідченими фахівцями. Тому що smm не обмежується постами «Став лайк, якщо їдеш у поїзді». Це і тексти, і картинки, і моніторинг репутації, і взаємодія з піар-відділом, і ще сто пунктів, які не помітні обивателю», – написав Сергій Дідковський.
«Від сьогодні на одвічне запитання «Ким ти хочеш стати, коли виростеш?» діти можуть сміливо відповідати «smm-ником «Укрзалізниці». Посада хороша, зарплата гідна», – написала Леся Бакалець.
«Тепер українські потяги будуть усі новенькі та швидкісні, ліжечка свіженькі, вокзали з Wi-Fi, а вагончики з кондиціонером і теплою водичкою в кранах. Ви запитаєте, чому саме від сьогодніш? А як же друзі, сьогодні «Укрзалізниця» закуповує послуги з ведення своєї сторінки в Facebook на суму 740 тисяч гривень у приватного підприємця. За даними ЗМІ та ProZorro одне фото коштуватиме 2250 гривень. Дві тисячі за одне фото, Карл! У мене на очах сльози радості», – написав Руслан Анфілов.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» має намір відмовитися від використання плацкартних вагонів у найближчі 5-10 років.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»