Інтерв'ю Медведчука – класичний інформаційний шум, яким намагаються ввести цільову аудиторію в меседжі, визначені стороною-нападником.
Таку думку на своїй сторінці в Facebook висловив політехнолог Петро Охотін, передає «Слово і Діло».
«У цій ситуації цільовою аудиторією є люди, які впливають на осіб, що ухвалюють рішення, – активісти, працівники штабів, консультанти, експерти», – констатував експерт.
Він зазначив, що інтерв’ю слабке для пересічного електорату, але повертає людей, які думають, до когнітивних символів часів Азарова.
На його переконання, головна мета – змусити заговорити про фактор Медведчука як фактор політики, а потім розігнати думки статусних опонентів серед пересічного електорату.
«В принципі, його вхід на медіаринок і спроба погратися смислами – не більш ніж уважне прочитання російського підручника з наступальних військових комунікаційних технологій», – підкреслив політтехнолог.
Політичний аналітик Валентин Краснопьоров зазначив, що політик виконує функцію посіпаки ФСБ, коли ФСБ здійснює в Україні провокації, а він нібито допомагає щось вирішити, називаючи нас українською стороною.
«Хтось думає, що він має якісь шанси тут, в Україні? Нуль. А його штаби просто самозайматимуться. В принципі, як і його посіпак», – додав експерт.
Реакцію соцмереж на інтерв’ю Медведчука дивіться в нашому огляді.
Кого українці бачать майбутнім президентом – за посиланням.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»