«Слово і Діло» продовжує відстежувати, як мери обласних центрів виконують свої обіцянки. Сьогодні ми вирішили подивитися, як вони забезпечують міста комунальним транспортом.
Столичний мер Віталій Кличко обіцяв до кінця минулого року закупити 100 нових автобусів. Свою обіцянку він виконав, перша партія з 18 автобусів надійшла до Києва в листопаді. В цілому за результатами тендеру місто купило сотню нових автобусів МАЗ.
У планах Кличко також замінити фунікулер на більш сучасний. Це він озвучував ще рік тому, проте поки були тільки проведені щорічні ремонтні роботи фунікулера. Крім того, в цьому році мер має намір почати будівництво метро на Виноградар. З цим питанням не все гладко, станом на кінець травня «Київський метрополітен» вже вп'яте переносив аукціон на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії, яка повинна з'єднати станцію «Сирець» і Виноградар. Аукціони зривалися через відсутність пропозицій.
Нову станцію метро в Харкові обіцяв побудувати Геннадій Кернес. «Буде побудовано метро в бік «Одеської», це густо населений мікрорайон Харкова, ми розраховуємо на десь 150 тисяч пасажиропотоку, який буде проїжджати ці станції», – розповів він в червні.
Крім того, мер Дніпра Борис Філатов нещодавно пообіцяв закінчити будівництво метро в місті. «Метро я вже точно добудую, аеропорт все одно вигризу зубами. Залишився сміттєспалювальний завод», – зазначив він.
На початку року серйозна проблема з міським транспортом була в Тернополі. Місто розірвало договори з усіма приватними перевізниками, які не дотримувалися вимог договорів і конкурсу. Однак мер Сергій Надал пообіцяв, що Тернопіль без транспорту не залишиться, а перевезення громадян будуть забезпечені якісним повідомленням по місту. Вже на початку лютому були отримані гарантійні листи від приватних перевізників, в яких вони зобов'язалися дотримуватися всіх умов договору, оновити рухомий склад і використовувати для розрахунків за проїзд пристрої для друку електронних квитків. Міська рада уклала з цими перевізниками додаткові угоди. Станом на березень транспортного колапсу в місті не відбулося. Так що Надал з обіцянкою впорався.
Володимир Хомко влітку минулого року пообіцяв придбати для Рівного дуобус – універсальний вид транспорту, який є одночасно і тролейбусом і автобусом. У серпні 2017-го на це було виділено 42 млн гривень, всього закуплять 6 дуобусів. «Слово і Діло» зараз перевіряє цю інформацію.
Мер Івано-Франківська Руслан Марцінків має намір за рахунок міського бюджету придбати 30 нових автобусів. У квітні на КП «Електроавтотранс» оглянули перший із шести автобусів, які планують закупити. Останні машини повинні бути в місті до 20 грудня.
Детальніше – на інфографіці.
Нагадаємо, раніше «Слово і Діло» аналізувало, як виконують обіцянки глави обласних адміністрацій.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»