У мережі розгорівся скандал через оператора мобільного зв'язку lifecell.
Один з користувачів послуг поскаржився на те, що без його відома він протягом чотирьох місяців був підписаний на одну з послуг, за що з його рахунку весь цей час списувалися гроші.
Як пише «Слово і Діло», про це написав киянин Влад Коваленко на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
За словами чоловіка, він звертався на гарячу лінію оператора, однак хто його підписав, відповісти не змогли.
Також, за його словами, на гарячій лінії стверджують, що Коваленко сам клікнув на якийсь банер і оператор тут ні до чого.
Представники компанії lifecell відреагували на пост і переклали всю відповідальність за інцидент на провайдера.
«Всі мобільні оператори співпрацюють з рядом контент-провайдерів, які є безпосередніми постачальниками послуг — в даному випадку ТОВ «Байт Медіа». Така співпраця є законною. Мобільний оператор не є прямим провайдером послуги, тобто якщо була замовлена послуга, вона замовляється у самого контент провайдера. Баланс абонента в такому випадку, виступає в ролі джерела тарифікації. Мобільний оператор виступає в ролі механізму для зняття грошей. Також, наскільки нам відомо, послуга активується тільки після підтвердження на порталі контент-провайдера, де також розміщена і оферта, в якій описані умови послуги та її вартість», — йдеться у повідомленні представника lifecell.
Подібне, як виявилося, сталося з багатьма абонентами цього оператора.
Своїми історіями вони поділилися у коментарях під постом.
Раніше Київстар і Vodafone змінили правила тарифікації.
Також в ОРЛО відсутній мобільний зв'язок та інтернет.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»