Компанія «Укрзалізниця» c 27 вересня заборонила навантаження і відправлення брухту чорних металів на адресу Криворізького гірничо-металургійного комбінату ArcelorMittal Кривий Ріг в вагонах Центру транспортної логістики «Укрзалізниці» (ЦТЛ).
Про це повідомили в прес-службі компанії, передає «Слово і Діло».
Відзначається, що заборона обумовлена необхідністю мінімізувати її втрати від неефективного використання вагонів меткомбінатом.
«Через хронічні тривалі затримки вагонів на під'їзних коліях АМКР і їхнє несвоєчасною розвантаження «Укрзалізниця» щодоби втрачає понад 400 вагонів, які могли бути задіяні в перевезеннях. В результаті таких дій «Укрзаліцниця» недоотримує значні доходи, які вкрай необхідні для оновлення парку локомотивів та рухомого складу», - повідомили в «Укрзалізниці».
За даними залізничної компанії, у даний час ArcelorMittal Кривий Ріг понаднормово затримує на своїх під'їзних коліях в очікуванні вивантаження понад 2 тис. вагонів, в тому числі понад 600 вагонів ЦТЛ. Понад три доби простоюють +1034 вагонів, понад 10 діб - 316 вагонів. Окремі вагони з вантажами на підприємстві не вивантажують по 60-70 діб, в основному це брухт, вугілля і флюси. В «Укрзалізниці» зазначають, що такі тривалі затримки вагонів, які допускає ArcelorMittal Кривий Ріг, порушують загальний технологічний процес перевезень.
«Є чіткі правила гри і технологічні нормативи. Якщо на під'їзних коліях клієнтів передбачено нормами, то це справляє величезний негативний ефект на весь процес перевезення. Страждають, в першу чергу, інші клієнти, які дотримуються встановлених нормативів, і справедливо не розуміють, чому порожні вагони приїхали до них на дві доби пізніше, ніж планувалося. Тому замість того, щоб звинувачувати «Укрзалізницю» у всіх своїх поразках, я б закликав колег із ArcelorMittal зосередитися на поліпшенні ефективності своїх виробничих процесів», - сказав директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики «Укрзалізниця» Антон Саболевський.
Крім того, «Укрзалізниця» закликає металургів до партнерського співробітництва, яке враховує інтереси обох сторін і передбачає неухильне дотримання договірних зобов'язань.
Раніше в «Укрзалізниці» назвали середній вік локомотивів.
Також нагадаємо, «Укрзалізниця» має намір змінити дизайн залізничних квитків.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»