Чи перетвориться «АвтоЄвроСила» на політичний проект?

Читать на русском
Валентин Краснопьоровполітичний експерт

Важливий показник, що згідно із соцопитуваннями, 64% не підтримують такі високі мита. 24% взагалі готові подумати про те, щоб проголосувати за тих, хто зможе це питання вирішити без таких обмежень.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів політичний аналітик Валентин Краснопьоров, оцінюючи заяву лідера «АвтоЄвроСили» про створення політичної платформи.

«Ідеться не про те, щоб не платити взагалі. Люди вимагають нормального акцизу. Тим, що акциз не зменшили, можуть бути створені умови для створення подальшого політичного руху «АвтоЄвроСили». Особливо, якщо вони зможуть вийти на інші питання, а є переконання, що вони зможуть. Наприклад, є питання закордонних посилок, податків, ЄСВ, яке вже незрозуміло скільки разів підвищували», – зазначив Краснопьоров.

«АвтоЄвроСила» може стати центром захисту людей, які беруть відповідальність за життя в країні, підкреслив він.

«Тобто мається на увазі, що люди переходять в іншу ментальність – не чекають подачок від держави. Український політикум не здатен реагувати на запити суспільства, яке хоче відповідати за своє життя само. Якщо політичних партій немає в цій ніші, то цим займатиметься «АвтоЄвроСила». Вони вже сформували з іншими політичними партнерами платформу», – пояснив експерт.

Рада схвалила нову модель оподаткування «євроблях»: як голосували нардепиАвтомобілі на єврономерах тепер розмитнюватимуть за новими правилами. Верховна Рада ухвалила відповідний закон.

На його думку, певний час це буде сигнальна сила, яка говоритиме про те, наскільки влада підтримує малого виробника, українців, які намагаються заробляти, при цьому не завалюючи населення купою податків.

Ідеться про те, що якщо людина має інвалідність, то держава робить усе для того, щоб допомогти одужати й вийти цій людині на ринок праці, а далі ця особа працює, а не сидить на утриманні, уточнив він.

Політолог додав, що країна має перейти до іншої моделі, іншої парадигми суспільного життя.

«Такі рухи, як «євробляхери», що б про них і хто не говорив, це інша форма протесту та вимог. Люди ж вимагають нормальних умов розмитнення, а не того, щоб узагалі нічого не платити. 100% акциз – це нонсенс. Тому, коли українець уже виходить на протести проти великих податків та захисту ренти, слід замислитися. Люди не вимагають пільг, дотацій. Вони хочуть сплачувати до бюджету, а не щоб із них здирали до бюджету», – акцентував він.

Тому, зважаючи на ситуацію, передумови для створення політичного проекту є, можливості – також.

«Імовірно, «АвтоЄвроСила» цим скористається. Момент трансформації країни, потреба в політичних силах, які допомагають тим, хто хоче брати відповідальність за своє життя, хто хоче умов, а не дотацій – все це відкриватиме шлях іншим проектам, зокрема «АвтоЄвроСилі», до нових політичних горизонтів», – резюмував Валентин Краснопьоров.

Більше про голосування за цей законопроект – за посиланням.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: