Комплекси автоматичного зважування вантажівок навколо Києва не почали працювати в пілотному режимі

Читать на русском
Омелян не виконав обіцянку про те, що в 2018 році в пілотному режимі почнуть роботу комплекси автоматичного зважування вантажівок.
Володимир ОмелянСлово і Діло

Міністр інфраструктури Володимир Омелян провалив обіцянку про те, що в 2018 році навколо Києва в пілотному режимі почнуть роботу комплекси автоматичного зважування (Weight in Motion).

Таку обіцянку він дав 4 травня 2018 року, нагадує «Слово і Діло».

Омелян зазначив, що такі комплекси дозволять контролювати загальну вагу транспортного засобу, навантаження на кожну вісь, довжину, ширину й висоту вантажівки. «І плюс, ыз цього року буде пілот навколо Києва. З наступного року – в усій Україні. Це так звані автоматичні комплекси зважування Weight in Motion, тобто датчики, вмонтовані в полотно дороги...», – заявив міністр під час одного з ефірів.

Міжнародний тендер на оснащення першої партії комплексів зважування в русі (Weight in Motion, або WiM) уряд України оголосив 27 липня 2018 року. За два місяці міністр інфраструктури повідомив, що перші комплекси зважування в русі навколо Києва почнуть встановлювати в жовтні.

Однак законопроект, який регулює габаритно-ваговий контроль, був поданий до Верховної Ради лише в грудні 2018 року. Документом пропонується збільшити штрафи за перевищення габаритно-вагових норм при перевезенні вантажу без відповідного дозволу, можливість автоматичної фіксації таких правопорушень, а також накладення штрафу за незупинку водіями на вимогу інспекторів «Укртрансбезпеки». Також передбачається, що штрафи які стягуватимуться за вищевказані правопорушення, мають надходити до Дорожнього фонду.

Ухвалення законопроекту дозволить запровадити в Україні систему Weight in Motion.

Крім того, голова «Укравтодору» Славомір Новак, розповідаючи про плани на 2019 рік, зазначив, що 28 грудня був підписаний договір на будівництво системи, яка відповідає за ваговий контроль у русі. Також він повідомив, що спочатку буде реалізований пілотний проект на під'їздах до Києва. Очевидно, що всі ці плани здійснюватимуться вже в 2019 році. Тому обіцянка Омеляна через недотримання термінів реалізації отримує статус «не виконано».

Згідно з моніторингом «Слова і Діла», Омелян дав 166 обіцянок, з яких 39 виконав, а 35 – провалив.

Раніше ми писали, що Омелян провалив обіцянку про те, що електронний кабінет перевізника почне роботу до кінця 2018 року.

Також міністр інфраструктури повідомив, що його справу за підозрою в незаконному збагаченні незабаром передадуть до суду.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: