З'ясувалося, скільки виділить ЄС на розвиток інфраструктури в Україні

Читать на русском
До пріоритетних інвестицій відносяться як короткострокові проекти, які будуть завершені до 2020 року, так і довгострокові проекти, спрямовані на поліпшення транспортних зв'язків в рамках TEN-T до 2030 року.

До індикативного плану будівництва транс'європейської транспортної мережі TEN-T включено 39 українських інфраструктурних проектів, які передбачені стратегією Drive Ukraine 2030.

На ці проекти передбачено майже 4,5 млрд євро. Про це в п'ятницю, 18 січня, заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє «Слово і Діло».

Молитва за врожай і шматок асфальту для Омеляна: які безглузді обіцянки дають нардепиЛяшко обіцяє одягнути свою фракцію в костюми Gregory Arber, а Сергій Рудик – принести міністру інфраструктури шматок асфальту.

Згаданий план підготовлений ЄС і Світовим банком з метою розвитку транспортного сполучення в країнах Східного партнерства. За словами міністра, реалізація цих 39 проектів дозволить значно поглибити інфраструктурну інтеграцію України і в перспективі стати органічною частиною загальноєвропейської транспортної мережі.

«Коли ми говоримо, що імплементація Drive Ukraine коштує близько 60 млрд дол, то вже в перший рік її реалізації ми маємо мінімум 50% фінансування з держбюджету і 10% фінансування з боку наших європейських партнерів, міжнародних фінансових організацій і за рахунок державно-приватного партнерства», - уточнив Омелян.

На цьому тижні Єврокомісія визначилася з обсягом інвестицій, необхідних для реалізації проектів транскордонної транспортної мережі в Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові та Україні. Вони обійдуться приблизно в 13 млрд євро і передбачають будівництво в цілому 4,8 тис кілометрів автомобільних і залізничних магістралей, 6 портів і 11 логістичних центрів, а також аеропортів і пунктів перетину кордону.

До пріоритетних інвестицій відносяться як короткострокові проекти, які будуть завершені до 2020 року, так і довгострокові проекти, спрямовані на поліпшення транспортних зв'язків у рамках TEN-T до 2030 року.

Раніше повідомлялося, що згідно з моніторингом «Слова і Діла», Омелян так і не відремонтував дорогу Маріуполь-Запоріжжя в 2018 році.

Нагадаємо, товарообіг України з ЄС зріс майже на п'ять мільярдів.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: