Чеський приватний оператор пасажирських перевезень Leo Express планує у грудні 2019 року запустити перший потяг від кордону України до Праги через Краків.
Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє Центр транспортних стратегій.
Передбачається, що потяги будуть ходити чотири рази на день, і забезпечать рух пасажирів між Львовом та Прагою, хоча відправною точкою буде прикордонна станція.
Чеський перевізник має намір скористатися все більшим інтересом громадян України до поїздок у країни Євросоюзу.
Адміністрація залізничного транспорту Польщі вже отримала від Leo Express інформацію про заплановані рейси за маршрутом Прага-Медика-Прага. Чеський оператор має намір здійснювати перевезення за маршрутом починаючи з 11 грудня 2019 року і до 10 грудня 2024 року. Також заявлено про намір виконувати рейси до чотирьох разів на день сім днів на тиждень.
Крім того, у Leo Express бачать пріоритетом продовження маршруту на територію України - до прикордонної станції Мостиська у Львівській області. Але для цього приватний оператор повинен вирішити питання про можливість доступу на українську залізничну інфраструктуру з УЗ і вирішити порядок здійснення прикордонного контролю з Держприкордонслужбою України.
Відзначається, що колія європейського стандарту 1435 мм заходить у Львівській області якраз до станції Мостиська-1.
Згідно із планами Leo Express, із центрального вокзалу Праги потяги відправлятимуться о 08:09, 10:09, 12:09 і 16:09 за місцевим часом, через 6 годин 40 хвилин - прибувати до Кракова, ще 2 години 40 хвилин займе поїздка до Перемишля, і ще 34 хвилини - до кінцевої станції. Разом загальний час поїздки повинен буде зайняти 9 годин 45 хвилин. У зворотному напрямку відправлення потягів планується о 23:16, 1:38, 6:38 або 9:38.
Як повідомлялося, Укрзалізниця підвищила ціни на постільну білизну та чай. Комплект постільної білизни подорожчав на 10-20 гривень. А ціна півлітра чаю, кави або води становить 10 гривень.
Нагадаємо, директор з економіки та фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев заявив, що УЗ не вистачає коштів на закупівлю нових локомотивів. Для продовження контракту із General Electric потрібно підвищувати тарифи на вантажоперевезення.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»