Судді Солом’янського районного суду міста Києва обрали запобіжні заходи чотирьом особам, підозрюваним у заволодінні 98,1 млн гривень грошових коштів ПАТ «Укрзалізниця» під час закупівлі палива у 2016-2017 роках.
Як пише «Слово і Діло», про це йдеться у повідомленні САП.
Сторона обвинувачення клопотала про обрання стосовно підозрюваних запобіжних заходів у вигляді застави.
Проте, слідчими суддями стосовно трьох підозрюваних осіб (посадові особи Філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця») обрано запобіжний захід у вигляді особистого зобов'язання, ще одній особі (директору ТОВ «Скела Терциум» Сергію Непом'ящему) - заставу в розмірі 1,921 млн гривень. Зокрема, відпустили під особисте зобов'язання начальника філії ЦТС «Ліски» Руслана Гусака та головних інженерів Одеського відділення філії ЦТС «Ліски» Інну Дишлиук, а також центральної філії ЦТС «Ліски» Олексія Шевченка.
Також при обранні запобіжних заходів суд визначив підозрюваним процесуальні обов’язки, передбачені ст. 194 КПК України.
Крім того, в межах заходів забезпечення кримінального провадження керівника державного підприємства відсторонено від займаної посади на два місяці та арештовано його майно.
Нагадаємо, раніше суд відпустив під особисте зобов'язання першого підозрюваного в кримінальному провадженні про можливе розкрадання майже 100 мільйонів гривень філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» ПАТ «Укрзалізниці».
Раніше НАБУ повідомило про підозру шести особам у розкраданні коштів філії ЦТС «Ліски» УЗ: начальнику ЦТС «Ліски» Руслану Гусаку, головному інженеру ЦТС «Ліски» Олексію Шевченку, в. о. начальника Одеського відділення філії «ЦТС «Ліски» Івану Ємцю, головного інженера Одеського відділення філії «ЦТС «Ліски» Інні Дишлиук та директорам ТОВ «Скела Терциум», ТОВ «Варіант Ойл» Сергію Непом'ящому й Павлу Чепєлєву.
Як встановило слідство, в 2016 році УЗ почало реалізацію проекту так званого нового Шовкового шляху, покликаного забезпечити безперебійний транзит вантажів до Азії. За проектом, один із напрямків транзиту пролягав Чорним морем. Із цією метою на баланс УЗ були передані два пороми – «Герої Шипки» та «Герої Плевни» – які планувалося використовувати для переправлення морем вантажних вагонів.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»