Цього року нове будівництво доріг із загальної кількості дорожніх робіт не перевищить 5%.
Як пише «Слово і Діло», про це в четвер, 21 лютого, повідомив в інтерв'ю УНІАН в.о. голови Укравтодору Славомир Новак.
«Не більше 5% становитиме нове будівництво. Для нас першочергове завдання - ремонт доріг, поточний середній і капітальний. Однак ми поступово відходимо від поточного середнього ремонту. Плануємо в будівельному сезоні-2021 повністю відмовитися від нього на користь капітального. Але не треба забувати, що капітальний ремонт вимагає повноцінної документації. А бюрократія в Україні дуже складна. Плюс капремонт - це істотне збільшення витрат. Правда, такий вид ремонту більш довговічний, тому гарантія на нього десять років (на середній ремонт - п'ять років)», - сказав він.
Новак зазначив, що в цьому році розпочнеться будівництво дороги в рамках першого в історії дорожньої галузі України гранту від ЄС.
«Нове будівництво в цьому році плануємо за рахунок міжнародних коштів: північний об'їзд Львова, будівництво дороги Львів-Тернопіль у рамках Gо Highway, а також східний об'їзд Тернополя в рамках першого в історії дорожньої галузі України гранту від ЄС. Це допомога, гроші, які українським платникам податків не доведеться повертати», - підкреслив він.
При цьому Новак заявив, що в найближчі п'ять років не варто очікувати великої кількості будівництва нових доріг за державні кошти. «Людям треба відверто сказати: нове будівництво буде здійснюватися за рахунок відкриття нових кредитних ліній, а за рахунок держави будемо ремонтувати. Так буде років п'ять», - зазначив він.
Нагадаємо, за підсумками 2018 року в Україні відремонтовано 3,8 тисячі кілометрів доріг на загальну суму 35 млрд гривень. У цьому році уряд має намір виділити на дорожні роботи 56 млрд гривень.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»