Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) готується заборонити експлуатацію літаків Boeing 737 Max 8 після катастрофи літака цієї моделі в Ефіопії.
Як пише «Слово і Діло», про це у вівторок, 12 березня, повідомляє з посиланням на власні джерела Bloomberg.
Зокрема, зазначено, що якщо EASA прийме таке рішення, то це означатиме заборону на польоти зазначеним літаком у всіх країнах ЄС.
Тим часом представник Мінтрансу ФРН заявив, що після краху літака Boeing 737 MAX 8 в Ефіопії німецький повітряний простір буде закрито для цього типу лайнерів.
Слідом за Німеччиною закриває свій повітряний простір для Boeing 737 Max 8 і Франція.
«Головне управління цивільної авіації Франції (DGAC) оголосило, що Boeing 737 Max 8 більше не може використовувати повітряний простір Франції», - йдеться в повідомленні відомства.
В Австрії міністр транспорту, інновацій і технологій Норберт Хофер також розпорядився закрити повітряний простір країни для прольоту скандальних лайнерів.
У той же час, американська корпорація Boeing у вівторок висловила впевненість у безпеці своїх літаків моделі 737 MAX 8, але при цьому заявила, що розуміє рішення іноземних регуляторів призупинити польоти цих повітряних суден у зв'язку з авіакатастрофою в Ефіопії.
Тим часом акції авіабудівного концерну Boeing у ході торгів на Нью-Йоркській фондовій біржі 12 березня продовжили падіння після авіакатастрофи в Ефіопії і на тлі рішення про припинення польотів з боку ряду країн.
Як свідчать дані торгів, станом на 17:35 акції компанії знизилися на 6,7%, до $373,2 за акцію.
11 березня в ході торгової сесії акції компанії знижувалися в межах 10%. Нагадаємо, 10 березня літак Boeing 737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, розбився за 60 км на схід від столиці Ефіопії. Авіакатастрофа забрала життя 157 осіб.
Як відомо, крах 8МАХ в Ефіопії стався через чотири місяці після авіакатастрофи в Індонезії. Тоді новий літак Boeing 737 MAX 8 впав у море незабаром після вильоту з Джакарти. Загинули 189 осіб, які перебували на борту. Розслідування попередньо встановило, що літаки нової моделі можуть помилково трактувати дані про потоки повітря і самовільно опускати ніс літака, скеровуючи його в піке.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»