«Укрзалізниця» отримала останні 5 із 30 поставлених в Україну тепловозів після доукомплектування на Крюківському вагонобудівному заводі.
Як повідомляє медіацентр УЗ «Магістраль», їх відправили в депо в Мелітополі, передає «Слово і Діло» в п'ятницю, 22 березня.
За словами голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, лише за перші декілька місяців нові локомотиви General Electric змогли зробити більш ніж 4 тисячі рейсів, перевезти більш ніж 7,5 млн тонн вантажів.
«За перший рік ми очікуємо, що завдяки новим локомотивів GE загальна економія пального становитиме понад 100 млн грн для «Укрзалізниці», - зазначив він.
Кравцов розповів, що тепловози GE експлуатуються на напрямку промислових підприємств і порту Маріуполя, портів чорноморського регіону. Вони задіяні до перевізного процесу на ділянці Запоріжжя-Камиш-Зоря-Волноваха та Долинська-Миколаїв.
Середньодобовий пробіг тепловозів GE перевищив на 47% показники тепловозів, які здійснюють аналогічні перевезення в «Укрзалізниці» - він тепер становить 586 кілометрів, стверджують в компанії. Завдяки збільшеному міжремонтному періоду їхнє технічне обслуговування здійснюється через 92 діб, тоді як тепловози, котрі знаходяться на обслуговуванні в «Укрзалізниці» старих серій вимагають такого сервісу через кожні дві доби.
Представник компанії General Electric Transportation Гохан Байхао повідомив, що дуже задоволений співпрацею із КВБЗ та високо оцінив технічну готовність підприємства. Також зазначив, що ніяких проблем із українською локалізацією виробництва він не бачить і, найближчим часом, можна довести її з 10% до 40%. У майбутньому, за його словами, через півтора або два роки КВБЗ зможе майже повністю збирати Тризуб за винятком силового агрегату.
Нагадаємо, УЗ в 2019 році пообіцяла запустити 30 локомотивів General Electric.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»