Порошенко vs Путін: у мережі обговорюють нову передвиборчу рекламу

Читать на русском

Штаб президента розмістив нову передвиборну рекламу – Петро Порошенко навпроти Володимира Путіна з гаслом Вирішальний вибір.
facebook.com/sapronov.yuri

У Харкові з'явилася нова агітаційна реклама президента Петра Порошенка, який пройшов до другого туру виборів. На білбордах він зображений навпроти російського президента Володимира Путіна з підписом «21 квітня. Вирішальний вибір».

Пізніше стало відомо, що такі плакати з'явилися на вулицях Києва та інших міст. Що про таку агітацію думають у соціальних мережах, розбиралося «Слово і Діло».

«У таких картинок є два змістовних плани, й обидва погані. Внутрішньополітичний план. Саме по собі розкольницьке формулювання «якщо не Порошенко, то Путін» – нісенітниця несусвітня, небезпечна й відверте презирство до виборця, а саме за незмінне презирство до виборця той відповів Петру в першому турі взаємністю. Зовнішньополітичний план. Картинками, де ніс до носа Порошенко й Путін, в першу чергу наочно фіксується ситуація без вибору, коли після голосування знову ніс до носа небезпечно й безнадійно виявляться Порошенко та Путін: та ситуація, від якої виборець дико втомився», – написав Леонід Швець.

«Піарники Порошенка знову облажалися. Вони дуже добре думають про українських виборців. Путін і війна нікому не цікаві. Треба було Порошенка з палкою ковбаси розміщувати», – вважає Сергій Марченко.

«Вулична реклама 2-го туру виборів у Харкові. За результатами 1-го туру за Петра Порошенка в Харкові проголосувало 10%, за Володимира Зеленського – 36%. На чию користь агітує цей плакат у Харкові? Не виключено, звичайно, що це така провокація проти Порошенка. Що ж, значить, сьогодні ми почуємо заяву з цього приводу від штабу, вимогу зняти ці плакати. Виникає підозра, що це сам Путін і проплатив для просування самого себе», – написав Юрій Бутусов.

«Оскільки законодавець передбачив, що політична реклама поширюється за допомогою рекламних засобів, є всі підстави для висновку, що до таких матеріалів мають застосовуватися не лише норми законодавства про вибори, а й закону України «Про рекламу». А в законі України «Про рекламу» читаємо, що в рекламі забороняється «вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім'я без письмової згоди цієї особи» (ст. 8, п. 1). Власне, це знає кожен, хто рекламу розміщував. То що тоді виходить, що Путін або щедро дозволив використовувати свій «світлий лік», або реклама незаконна? Навіть не знаю, який варіант кращий. Ну й ще. Ця реклама ще й порушує законодавство України, де йдеться про те, що іноземні громадяни не мають права брати участь в агітації», – написав Петро Олещук.

«Автори борда «Порошенко vs Путін». У мене до вас низка запитань. Ви навіщо так Петра Олексійовича підставляєте? Ви не розумієте, що це вже одного разу не спрацювало? Вішати їх у Харкові – ще одна відмінна ідея. Ви не зрозуміли, що гасла АрМоВіра на сході не заходять? Вирішили повторити? І ви повторюєте знову помилку, через яку нам, імовірно, жити з президентом-ідіотом під керуванням одного з олігархів. Навіщо?», – написав Юрій Богданов.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, як розвивається історія з дебатами між Петром Порошенком і Володимиром Зеленським.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: