Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман провалив обіцянку, що в 2019 році буде завершено ремонт магістралі Львів - Тернопіль - Хмельницький - Вінниця - Умань - Миколаїв - Херсон.
Таку обіцянку він дав 31 травня 2018 року, інспектуючи проведення ремонтних робіт на трасі Тернопіль-Вінниця, нагадує «Слово і Діло».
«Спрямували сюди (на ремонт траси – ред.) 800 мільйонів. Це від Львова, через Тернопіль, Хмельницький, Вінницю, Умань, Миколаїв і на Херсон. Цього року істотні ділянки будуть зроблені і в наступному році ми її завершимо», – повідомив Володимир Гройсман.
Прем'єр уточнив, що в 2018 році на зазначені об'єкти направлено 4 млрд грн і від західного кордону і майже до Вінницької області до Умані дорога буде зроблена. Він підкреслив, що фінансування виділено, тендери – проведені, питання тільки у підрядниках та якісному виконанні робіт.
Однак на початку дорожньо-будівельного сезону 2019 року стало відомо, що ремонт магістралі не завершиться у 2019 році.
Під час чергового інспектування ремонту доріг 23 квітня Гройсман заявив, що дорога Львів - Херсон буде завершена через кілька років. «Зараз ми знаходимося на трасі М12« Go Highway », яка починається від західного кордону Львівської області і веде до українських портів Миколаєва та Одеси. Фактично зараз роботи ведуться на ділянці вже від Вінниці до Одеської траси на Умань. А в минулі роки це були Львів, Тернопіль, Хмельницький та Вінниця. Зараз частина робіт ще ведеться по цій дорозі в межах Хмельницької області. Таким чином, ми за кілька років зробимо цю дорогу. Вона дуже важлива для економіки і для людей», – заявив Гройсман.
Він зазначив, що роботи ведуться вже протягом трьох років і ця траса сполучає захід і південь країни.
Отже, «Go Highway» – це дорога, що об'єднує західний кордон з українськими портами. Починається вона у Львівській області, проходить через частину траси Київ - Одеса і закінчується в портах Одеси, Миколаєва Херсона.
У лютому 2019 року Кабмін виділив на дорогу Київ - Одеса 600 млн гривень для проведення робіт в Київській області, 246 млн гривень, з яких 230 заплановано витратити на міст через Хаджибейський лиман (Одеська область) і 200 млн гривень – в Черкаській області.
Також, в межах Київської області передбачено фінансування МФО – 28,2 мільйона євро (829 мільйонів гривень за курсом Нацбанку 2 травня 2019 року). За словами Гройсмана, в 2019 році буде відремонтовано близько 70 кілометрів дороги Київ - Одеса.
Але це ще не все. У квітні прем'єр-міністр заявив, що ремонт дороги Київ - Одеса триватиме й у 2020 році і на ремонт буде виділено 2,5 млрд грн.
За даними Держагентства автомобільних доріг, до кінця 2019 року планується завершити техніко-економічне обґрунтування, після чого в «Укравтодорі» будуть готові надати пропозиції для Design & Built проектів. За попередньою оцінкою, для повної реконструкції коридору від західного кордону до південних портів знадобиться 3-5 років.
Виходить, що в 2019 році магістраль Львів-Херсон не встигнуть повністю відремонтувати, а це означає, що обіцянка Володимира Гройсмана отримує статус «не виконана».
Нагадаємо, раніше Гройсман провалив обіцянку, що в 2018 році будуть відремонтовані ділянки магістралі Львів - Херсон від Львівської області до Умані. Роботи завершити не встигли і перенесли їх у план на 2019 рік.
Також «Слово і Діло» зібрало дайджест обіцянок міністрів Гройсмана за квітень.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»