Міністерство інфраструктури шукає недискримінаційний механізм державної підтримки українських авіакомпаній, які змушені облітати територію Росії при здійсненні рейсів на східних напрямках.
Як пише «Слово і Діло», про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю агентству Інтерфакс-Україна.
«Ми працюємо в системі європейської авіаційної індустрії, тому повинні дотримуватися їхніх правил. Якщо вдасться розробити такий механізм з урахуванням і внутрішнього, і зовнішнього чинників, міністерство буде готове його підтримати», - наголосив міністр.
Він зазначив, що українські авіакомпанії при польотах на схід дійсно перебувають в набагато більш невигідній позиції, ніж іноземні, оскільки є додаткова витрата часу і пального.
«Ми намагаємося знайти якесь рішення, але поки чіткого механізму немає. Хоча це питання піднімалося з боку українських авіакомпаній», - заявив Омелян.
Наприклад, на маршруті Київ - Пекін - Київ літак, котрий облітає територію Росії, витрачає в середньому на чотири години більше, ніж аналогічний літак, який не має обмежень з обльоту.
Це призводить до 120 тисяч доларів додаткових витрат на кожному рейсі.
Нагадаємо, Омелян передумав забороняти в Україні використання літаків старше 20 років.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»