Запроваджені Росією обмеження на поставки з 1 червня нафти й нафтопродуктів в Україну можуть стати серйозним викликом для нашої країни, тому бізнес повинен бути готовий диверсифікувати свої поставки.
Про це під час брифінгу в п’ятницю повідомив секретар Ради національної безпеки і оборони Олександр Данилюк, пише «Слово і Діло», з посиланням на УНІАН.
«Є також проблеми, пов'язані з дією обмежень РФ, які діятимуть із 1 червня. Це, можливо, створить серйозні виклики для країни, й ми повинні бути до цього готові. Можливо, будуть обмеження в поставках дизеля, мастил і нафти. Все це виклики, на які слід шукати відповідь», - сказав він.
За словами секретаря РНБО, з Росії надходить близько 40% дизеля, тобто суттєва частка пального загалом. В очікуванні цих обмежувальних заходів сам бізнес повинен думати, як диверсифікувати поставки.
«Все-таки можливі варіанти, що буде просто заміна постачальника й не буде реального обмеження країни, але ми повинні бути готові до цього», - сказав він.
«Обсяги пального високі, варіанти диверсифікації існують. Деякі можуть потребувати часу, деякі просто призводять до зростання вартості продукту, приміром бензину», - зазначив Данилюк.
Раніше в АМКУ повідомили, що нові правила вивезення з території Росії бензину, дизельного палива та скрапленого газу, які почнуть діяти з 1 червня, можуть зумовити зростання цін на паливо в Україні.
Як відомо, з 1 червня вивезення з території Російської Федерації в Україну бензинів моторних, дизельного палива та скрапленого газу буде можливим лише за наявності дозволу, виданого Міністерством економічного розвитку РФ.
Як з'ясувало «Слово і Діло», бензин і дизельне паливо з 2014 до 2019 року подорожчали більш ніж удвічі. Динаміка вартості палива для авто за останні п'ять років – на нашій інфографіці.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»