Як правило, виборець не дуже прискіпливо вивчає програми кандидатів, а кандидати їх менше пишуть. Це ж стосується й партій. Більшою мірою орієнтуються на список партії.
Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив політтехнолог Петро Охотін.
«Зазвичай до списку включають впізнаваних людей, з певним набором цінностей та зі своєю певною історією», – зазначив Охотін.
Наразі, якщо врахувати представлений список «Голосу» чи «Слуги народу», то стає очевидно, що це більше «збірна зірок» із різних сфер, які нібито впроваджуватимуть політику, в якій вони працювали, як антикорупціонери на кшталт Галини Янченко в «Слузі народу» чи інші медійні персонажі, які є в партії «Голос», додав він.
«Грубо кажучи, все це люди, від яких отримуєш певну емоцію й більш-менш уявляєш, який характер має той чи інший медійний персонаж та що він може робити», – підкреслив експерт.
На його думку, саме це може стати найбільшим троянським конем для українського виборця.
«Люди, потрапивши до парламенту, можуть просто розгубитися, можуть знайти собі якогось авторитета, що радитиме, як їм голосувати. Тому програми потрібні, але, на жаль, наразі вони грають малу роль», – уточнив політтехнолог.
Якщо аналізувати з’їзд «Голосу», то досить складно згадати, що велике медіапокриття отримували саме програми, акцентував він.
«Натомість значно більше згадують Жана Беленюка чи інших відомих людей у списках тієї чи іншої партії», – резюмував Петро Охотін.
Хронологія передвиборчої кампанії – на нашій інфографіці.
Нагадаємо, Святослав Вакарчук, який збирається балотуватися до Верховної ради зі своєю партією «Голос», 30 травня вперше прийшов на політичне ток-шоу «Право на владу». Під час ефіру він дав 9 обіцянок.
Також «Слово і Діло» розбиралося в його успіхах за час роботи в Раді. Більше про список партії «Голос» – тут.
Також ми писали, хто увійшов до першої двадцятки списку «Слуги народу».
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»