Мінус 6% за місяць. Чому «Слуга народу» втрачає рейтинг?

Читать на русском
Володимир Цибулькополітолог
Михайло Дяденкополітолог

Проявляється так званий Зеленський на місцях. Тобто цілком об’єктивно, коли люди виявляють, що телевізійний образ починає нівелюватися.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив політолог Володимир Цибулько.

«Партія продає в принципі не кандидатів, а далі проект партії. Це люди, які просувають партію на округах. Таким чином вибудована логіка. Окрім того, коли з кандидатами навіть першої п’ятірки починаєш говорити про якісь сутнісні речі, проектні ідеї для країни виявляється, що це «сирі» люди, вони не можуть зв’язати причинно-наслідкових процесів», – зазначив Цибулько.

За його словами, виборцям у мажоритарних округах хочеться бачити в особі мажоритарника паралельну владу, яка жорстко тиснутиме на місцевих князьків і допомагатиме громаді, створюватиме робочі місця тощо.

«Більшість територій чекають від мажоритарника саме таких послуг. Ті, кого виставили в «Слузі народу», навіть не встигають щось запропонувати», – підкреслив він.

«Тому багато людей обиратимуть з урахуванням фактору місцевого сервісу від потужного фінансово спроможного мажоритарника, розглядаючи його як паралельну владу для місцевого самоврядування», – пояснив Цибулько.

Прогнози соціологів та букмекерів: які партії пройдуть до парламентуСоцопитування віддають пальму першості на дострокових виборах президентській партії, а букмекери дещо іншої думки.

Політолог Михайло Дяденко припустив, що рейтинг партії вже не зростатиме.

«Потрібно розуміти, що на президентських виборах суспільство було розколоте, були ті, хто проти Порошенка, й вони обрали Зеленського. Кредит довіри, який отримав Зеленський, – це кредит недовіри до колишньої влади», – зазначив він.

Однак наразі на парламентських виборах багато партій, людям є з чого обирати, уточнив політолог.

«Якщо Зеленський не ухвалить непопулярних рішень, то рейтинг партії може бути на рівні показника Зеленського в першому турі», – резюмував Михайло Дяденко.

За останніми соцопитуваннями, підтримка партії «Слуга народу» впала (42,3%). В опитуванні «Рейтингу», оприлюдненому 26 червня, в партії був показник 45,3%, в «Опозиційної платформи – За життя» – 13,4%, в «Європейської солідарності» – 8,3%, в «Голосу», як і в «Батьківщини», – 7,2%.

Нагадаємо, опитування «Рейтингу», проведене з 29 травня до 3 червня, показало, що за «Слугу народу» готові були проголосувати 48,2%.

Як змінювалися прогнози соціологів і коефіцієнти ставок у двох найпопулярніших букмекерських конторах на партії, які зараз можуть вважатися прохідними до Верховної ради, – за посиланням.

Хронологія виборчої кампанії – тут.

Нагадаємо, з програмами всіх партій, їх положеннями, списками та кандидатами в одномандатних округах можна ознайомитися в нашому розділі «Вибори».

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: