З'ясувалося, скільки українські партії платять за рекламу в Facebook

Читать на русском
Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт, відповівши на питання, скільки українські партії платять за політичну рекламу в соцмережі.

Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт, відповівши на питання, скільки українські партії платять за політичну рекламу в соцмережі.

Доповідь розмістили в бібліотеці реклами Facebook, де соціальна мережа публікує інформацію про рекламу на політичні, виборчі або громадські теми, пише «Слово і Діло».

Нижче 5%: які партії спробують дотягнутися до виборчого бар’єраНаступні 3 тижні будуть визначальними для виборчих штабів партій. Які партії мають шанс потрапити до Ради разом із фаворитами, досліджував політолог Олександр Радчук.

Згідно із опублікованими даними - лідирує партія Святослава Вакарчука «Голос». Там на рекламу в Facebook за останній місяць витратили $ 88 742. Тільки за 9 липня в «Голосі» перерахували $ 9 865 на рекламу в соцмережі.

На другому місці партія п'ятого президента України Петра Порошенка «Європейська солідарність», яка в червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки $ 66 672.

Партія «Слуга народу» за звітний період витратила $ 27 625, просуваючи себе в Facebook.

У той же час, якщо партії окремо спонсорують рекламу на інших своїх сторінках чи акаунтах лідерів, ці дані не підсумовуються і публікуються окремо. Таким чином, «Голос» оплатив ще $ 10 801 за рекламу на сторінці Святослава Вакарчука.

Раніше повідомлялося, що Facebook має намір перевіряти політичну рекламу в Україні.

Також нагадаємо, прем'єр Володимир Гройсман розповів, скільки вклав у свою виборчу кампанію.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: