Де найвищий рівень джинси в регіональних онлайн-медіа – дослідження ІМІ

Читать на русском
Під час парламентської передвиборчої кампанії, найвищий рівень джинси серед регіональних онлайн-медіа зафіксовано на Тернопільщині — 13 відсотків від загальної кількості матеріалів.
Інфографіка - ІМІ.

Під час парламентської передвиборчої кампанії, найвищий рівень джинси серед регіональних онлайн-медіа зафіксовано на Тернопільщині — 13% від загальної кількості матеріалів.

Як пише «Слово і Діло», такі результати дослідження контенту онлайн медіа в 22 регіонах України, яке було проведено ГО «Інститут масової інформації».

Парламентські вибори-2019: корисні інструменти для виборцяПарламентські вибори відбудуться 21 липня. Слово і Діло зібрало в одному розділі обіцянки партій і списки кандидатів.

Найнижчі показники замовних матеріалів було зафіксовано у онлайн-ЗМІ Хмельниччини (0,5% від загальної кількості матеріалів в інтернет-ЗМІ) та Рівненщини (1%).

Головними замовниками політичної джинси в усіх досліджуваних регіонах виявилися місцеві кандидати мажоритарники, на яких припало 48% від загальної кількості джинси.

Щодо партій, перше місце серед замовників джинси в регіональних онлайн-медіа посіла «Опозиційна платформа – За життя» (10% від загальної кількості матеріалів з ознаками замовності в інтернет-ЗМІ).

Друге і третє місце посіли, відповідно, партії «Слуга народу» Володимира Зеленського (7,5% від загальної кількості матеріалів з ознаками замовності в інтернет-ЗМІ) та «Європейська солідарність» Петра Порошенка (6%).

Під час дослідження експерти ІМІ аналізували контент 220 популярних онлайн-ЗМІ в 22 областях України — Вінницька, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Харківська, Херсонська, Миколаївська, Полтавська, Закарпатська, Волинська, Донецька (не окуповані території), Житомирська, Івано-Франківська, Кіровоградська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Хмельницька, Чернігівська, Черкаська, Чернівецька та Львівська області. Моніторинг матеріалів проводився з 24 по 28 червня цього року. Аналізувались всі матеріали, що вийшли в стрічках новин інтернет-видань в цей період. Загальна вибірка склала 27610 матеріалів.

Дослідження проведено в межах проєкту Інституту масової інформації за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Нагадаємо, для того, щоб швидко зорієнтуватися в обіцянках партій, переглянути списки, зрозуміти, хто з кандидатів-мажоритарників не впорався з обіцянками раніше, «Слово і Діло» зібрало всі дані в одному інтерактивному розділі.

Як відомо, вибори до ВР відбудуться 21 липня.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: