У Вакарчука показали, скільки витратили на рекламу та «діджитал»

Читать на русском

Голос подала в ЦВК та Національне агентство з запобігання корупції проміжний фінансовий звіт за 21 червня-10 липня 2019 року.

Партія «Голос» подала до Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції проміжний фінансовий звіт за 21 червня-10 липня 2019 року.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє партія.

Тест: що обіцяв і чого не обіцяв кандидат у нардепи Святослав Вакарчук?Чи обіцяв Вакарчук виграти війну з Росією та перевезти Раду до нового приміщення? Пропонуємо пройти наш тест і перевірити себе на знання передвиборчих обіцянок лідера Голосу.

На поточний рахунок її виборчого фонду надійшло 78 мільйонів гривень із рахунку партії «Голос».

Загальні витрати виборчого фонду становлять 71,5 мільйона гривень. Найбільша стаття витрат – реклама на телебаченні та радіо. Витратили на неї становили 54,1 мільйона гривень. Виготовлення друкованих матеріалів передвиборчої агітації, відео та аудіозаписів обійшлося в 3,8 мільйона гривень. На просування в діджитал партія «Голос» витратила 1,5 мільйона гривень.

Реклама на зовнішніх носіях обійшлася в 9,4 мільйона гривень. Оплата послуг передвиборчої агітації, транспортні послуги, оренда приміщень, виготовлення друкованих матеріалів становила 2,6 мільйона гривень. Інші витрати склали 0,5 мільйона гривень.

Нагадаємо, соціологи назвали 5 партій, які пройдуть до ВР на дострокових парламентських виборах.

Для того, щоб швидко зорієнтуватися в обіцянках партій, переглянути списки, зрозуміти, хто з кандидатів-мажоритарників не впорався з обіцянками раніше, «Слово і Діло» зібрало всі дані в одному інтерактивному розділі.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: