Нардепи ухвалили законопроект про аудит безпеки доріг

Читать на русском
За розрахунками авторів законопроекту, такий аудит додатково коштуватиме від 5 до 13 відсотків проєктної вартості, що призведе до зростання загальної вартості будівництва та ремонту доріг.

Народні обранці ухвалили в другому читанні і в цілому законопроект №1061 про запровадження обов'язкової процедури аудиту безпеки автомобільних доріг загального користування.

За проголосували 316 нардепів на ранковому засіданні Ради у четвер, 17 жовтня, пише айт ВР.

Олександр СкічкоГолова Черкаської обласної державної адміністрації
Скічко у передвиборчій програмі пообіцяв запровадити незалежний аудит якості автомобільних дорігСказано 25 червня 2019 р.Статус обіцянки: Виконано

За інформацією голови підкомітету Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександра Скічка, при розробці законопроекту за основу було взято положення директиви Євросоюзу «Про управління безпекою дорожньої інфраструктури».

«Ухвалення законопроекту зробить обов'язковим аудит безпеки автомобільних доріг і міжнародного, і національного значення. На всіх інших аудит буде добровільним», - сказав він.

У пояснювальній записці зазначено, що йдеться про незалежну, детальну, системну, технічну оцінку інженерних рішень щодо складових автодоріг із метою визначення їх впливу на безпеку дорожнього руху, яка здійснюється на всіх етапах від планування до введення в експлуатацію і під час експлуатації. Замовниками аудиту безпеки автомобільних доріг є балансоутримувачі автомобільних доріг.

Також замовниками аудиту безпеки автомобільних доріг можуть бути інші юридичні та/або фізичні особи, які мають намір замовити аудит безпеки автомобільних доріг за рахунок власних коштів або інших джерел, не заборонених законодавством, - йдеться в документі.

Згідно із документом аудитор безпеки автомобільних доріг - це фізична особа, яка пройшла спеціальне навчання, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг і внесена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг.

За розрахунками авторів законопроекту, такий аудит додатково коштуватиме від 5% до 13% проєктної вартості, що призведе до зростання загальної вартості будівництва та ремонту доріг.

Нагадаємо, Андрія Максименка, начальника Служби автодоріг Миколаївської області 11 вересня звільнили після затримання на хабарі.

Також відзначимо, НАБУ розслідує розтрату 40 млн грн на ремонт доріг в Луганській області.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: