Запровадження в Україні електронних трудових книжок ухвалив Кабінет міністрів в середу, 27 листопада.
Про це поінформувала в своєму Facebook міністр соцполітики Юлія Соколовська.
«Сьогодні уряд підтримав ініціативу Мінсоцполітики щодо електронних трудових книжок. Тепер з'являється можливість того, що паперова трудова книжка перестане бути документом суворої звітності і відійде в минуле», - написала міністр.
За її словами, працівники не повинні будуть збирати купу довідок для підтвердження трудового стажу, якщо втратили книжку, а пенсії і соціальні виплати поступово стануть призначатися автоматично без зайвої бюрократії.
«Це дозволить кожному у кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати виписку в електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися втратити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить. Коли настане час оформити пенсійні виплати - це буде легко і без клопоту щодо збору підтверджуючих документів - всі дані вже знатиме Пенсійний фонд. Роботодавці не будуть навантажені зайвим кадровим обліком і матимуть завжди достовірну інформацію про своїх працівників», - зазначила Соколовська.
Раніше міністр Дмитро Дубілет заявив, що до кінця 2019 року Кабінет міністрів планує реалізувати законопроект про скасування обов'язкових трудових книжок.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»