«Укрзалізниця» хоче продавати квитки за найменшою ціною – завчасно і за найвищою – безпосередньо ближче до дати поїздки.
«Ми хочемо продавати квитки, як у літаку: з найменшою ціною – завчасно і з вищою ціною – безпосередньо ближче до дати поїздки. Це допоможе нам розширити наші пропозиції і цим досягти більшу кількість клієнтів», - заявив член правління «Укрзалізниці» Марчін Целеєвський «Бізнес Цензору».
Він пояснив, що в УЗ одна ціна на квиток в усі дні. Ця ціна і ціноутворення не враховують потреб величезного пласту людей. І це неправильно.
«Таким підходом ми якби зрівнюємо всіх людей в плані доходу, забуваючи про те, що для деяких людей наша ціна занадто висока, а деякі можуть платити більше», - додав Целеєвський.
Зараз компанія проводить дослідження, чи можливо таке нововведення.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» підвищуватиме ціни на квитки щомісяця.
Також відзначимо, «Укрзалізниця» призначила додаткові поїзди на новорічні свята.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»