«Укрзалізниця» тимчасово припиняє прийом дзвінків і буде приймати звернення тільки в режимі онлайн.
Про це повідомили в пресслужбі УЗ в Facebook.
«У зв'язку з карантином, викликаним спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, і з запобіжними заходами, які «Укрзалізниця» приймає для захисту своїх співробітників, Контактний центр «Укрзалізниці» з 17 березня тимчасово призупиняє прийом дзвінків», – сказано в повідомленні.
Контактний центр УЗ буде обробляти звернення громадян тільки онлайн. Пасажири зможуть звернутися по допомогу, написавши в Messenger офіційної сторінки «Укрзалізниці» –Ukrzaliznytsia в Fаcebook.
«Закликаємо перед зверненням перевіряти інформацію у всіх доступних каналах: у Telegram (https://t.me/UkrzalInfo) і Facebook», – додали в УЗ.
Нагадаємо, в Україні з 12 березня до 3 квітня запроваджено карантин через коронавірус. УЗ з 18 березня припинила міжнародні, міжміські, а також міжобласні перевезення пасажирів.
Вокзали України закривають для обслуговування пасажирів з 12:00 18 березня. Продовжать роботу тільки каси на повернення квитків. На вокзали одночасно будуть запускатися групи не більше десяти осіб.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»