В Україні на час карантину влада радикально вирішила питання з громадським транспортом: метро закрили у всіх містах (і коли відкриють, незрозуміло), у наземному транспорті можна їздити тільки за наявності спецперепустки. На тлі інших країн ці заходи здаються надто суворими. «Слово і діло» подивилося на європейську й загальносвітову практику в цьому питанні.
Масштабні карантинні обмеження запровадили в Індії. 24 березня в країні оголосили загальнонаціональний карантин і зупинили авіаційне, залізничне й транспортне сполучення. Також у містах була повністю заборонена робота метро й громадського транспорту.
США зараз вийшли на перше місце у світі за кількістю інфікованих коронавірусом, але роботу транспорту в країні істотно не обмежували. Метрополітен відкритий у всіх містах, при цьому посилені заходи із санітарного оброблення поїздів, а пасажирів закликають не користуватися транспортом без особливої необхідності. У Нью-Йорку метро закривають на ніч для проведення дезінфекції. Що стосується наземного транспорту, на деяких маршрутах скасували нічні рейси, а пасажири повинні дотримуватися дистанції один від одного.
В європейських країнах метрополітен теж працює, але з різними обмеженнями (всюди масковий режим). У столиці Великої Британії, Лондоні, закрили близько 40 станцій метро й обмежили деякі транспортні маршрути.
В Італії роботу громадського транспорту не зупиняли навіть у пік епідемії. На вході до метро діє температурний скринінг, а в поїзді не може перебувати понад 300 осіб. В іншому громадському транспорті теж діє обмеження на кількість пасажирів, також зменшено кількість маршрутів і збільшений інтервал руху.
У Німеччині метро продовжує працювати під час карантину, в іншому громадському транспорті діють нові правила проїзду: не можна заходити в автобус через передні двері, купувати квитки потрібно заздалегідь у терміналах або онлайн.
У китайському місті Ухань, звідки поширився коронавірус, метро не працювало два місяці, поки був строгий карантин. Зараз транспорт знову функціонує, на вході температурний скринінг, вагон повинен бути заповнений максимум на 50%. Це ж стосується й іншого громадського транспорту в Китаї.
Раніше Міністерство інфраструктури представило план з 3-х етапів для відновлення регулярного пасажирського сполучення в Україні.
Нагадаємо, «Слово і діло» проаналізувало особливості зняття карантинних обмежень у різних областях України.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»