Учасники мастильних тендерів звернулися до Антимонопольного комітету України з проханням розслідувати штучну монополію на закупівлях "Укрзалізниці". Про це повідомляє галузеве видання OilPoint.
За даними журналістів, мастильні тендери "Укрзалізниці" протягом кількох років вигравали одні й ті самі виробники: столичний завод KSM і бердянський завод "Азмол". Відзначається, що це стало можливим завдяки введенню замовником спеціальних процедур допуску.
Спецпроцедури допуску заклали в рішення правління "Укрзалізниці" ще від листопада 2017 року, яким був затверджений Стандарт СТП-Н 04-009: 2017.
У 2019 двоє нових гравців паливно-мастильного ринку (ТОВ "Корнет Холдинг" і ТОВ "Хілл Корпорейшн-Юкрейн") змогли оскаржити в Антимонопольному комітеті своє недопущення до аукціонів залізниці.
На останні тендери "Укрзалізниці" по 130 млн гривень прийшло чимало учасників: на перший - 9 компаній, на другий - 12. При цьому пропозиції всіх фаворитів попередніх років були відхилені через однаковою помилки - вони надали технічні умови на виробництво продукції не в повному обсязі.
Всі відхилені учасники подали скарги в АМКУ. Крапку в схемах у закупівлях УЗ має поставити колегія Антимонопольного комітету, яка, ймовірно, розглядатиме оскарження державних закупівель вже цього тижня.
Нагадаємо, НАБУ та САП завершили розслідування справи за підозрою народного депутата Ярослава Дубневича в організації заволодіння понад 93 млн грн філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця».
15 квітня 2020 року Кабмін звільнив Марчека Желько з посади виконуючого обов'язки голови правління «Укрзалізниці». Новим тимчасовим головою УЗ став Іван Юрик.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»