З 1 вересня 2020 року запрацювали введені НБУ вимоги до розкриття банками повної інформації про послуги та їх повну вартість для клієнтів. Про це повідомляє пресслужба НБУ.
За інформацією Нацбанку, на сайтах та у рекламі банків повинна бути правдива та актуальна інформація про умови депозитів та кредитів — їхню вартість, повні витрати клієнта, спосіб оплати, санкції у випадку невиконання клієнтом умов тощо.
Усі банки повинні надавати повну інформацію для громадян на сайті в єдиному форматі. Насамперед вони зобов’язані вказувати реальну річну ставку за кредитом, строк послуги, орієнтовну загальну вартість кредиту, періодичність погашення кредиту, попередження про можливі наслідки у випадку прострочення виплат за кредитом, умови дострокового зняття грошей із депозиту та інші.
«Реклама споживчих кредитів та депозитів для громадян не повинна ускладнювати візуальне сприйняття інформації про послугу. Також у рекламі обов’язково повинні бути вказані основні характеристики послуги: для кредиту — реальна річна процентна ставка, максимальна сума кредиту та його строк; для депозиту — річна процентна ставка, строк вкладу, валюта та мінімальна сума», — йдеться у повідомленні.
Ці вимоги стосуються насамперед телевізійної реклами, радіореклами, реклами на білбордах та в інтернеті. Так само ці вимоги регулюють лише реклами конкретних продуктів або послуг для громадян, проте не розповсюджуються на рекламу послуг для бізнесу та фізичних осіб-підприємців.
Нагадаємо, банки зобов'язали публікувати розкриту інформацію про кредити.
Раніше стало відомо, що українські банки скоротили прибуток під час карантину.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»