Законопроект «Про внутрішній водний транспорт» все ще не ухвалений у другому читанні через відсутність консолідованої позиції бізнесу.
Про це в інтерв'ю «Слово і діло» розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Законопроект повинні були розглядати у Верховній раді 4 вересня, але розгляд перенесли. Документ критикують як деякі нардепи, так і представники бізнесу.
«Це не окремий випадок, але і не такий частий насправді, коли на ринку немає єдиної консолідованої позиції. Одні кажуть: «Так, потрібна реалізація і ми це підтримаємо». Фактично ми комунікуємо однаковими тезами абсолютно правильні здорові речі. А хтось із представників бізнесу бачить по-іншому, тому немає консенсусу. Що в таких випадках робиться? У таких випадках держава повинна приймати рішення і нести відповідальність за те, що понесе за собою це рішення. Але повинні всі ризики, звичайно, врахувати. Інакше залишати все як є – це просто дурість», – розповів Криклій.
Законопроект критикує, зокрема, компанія «Нібулон». «Поважаємо цю компанію, але не треба боятися демонополізації ринку. Це нормальна ситуація, тим більше, якщо ви найбільш потужний гравець. Це виключно позитив. Зрозуміло, що кожен бачить якусь свою об'єктивну реальність і захищає бізнес, але в даному випадку ми зацікавлені в тому, щоб були рівні умови для всіх, і щоб ми могли відкрити ринок, і щоб він був цікавий, у тому числі для інвесторів, які будуть вкладатися в перевезення на внутрішніх водних шляхах України», – підкреслив міністр.
Нагадаємо, Верховна рада ухвалила законопроект про внутрішній водний транспорт у першому читанні 24 квітня.
Водночас президент Володимир Зеленський давав доручення ухвалити закон до листопада 2019 року.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»