Авіакатастрофа військового літака Ан-26 в Харківській області сталася через технічну несправність. У Міноборони допускають, що борт зачепився крилом за землю і після цього впав.
Про це в суботу, 26 вересня, на місці катастрофи під Чугуєвом заявив глава Міноборони Андрій Таран, передає «Суспільне».
«Все йшло за планом. Літак виконував тренувальні польоти для навчання курсантів. За штурвалом літака знаходився постійно льотчик-інструктор, курсанти сідали в праве крісло для отримання навичок здійснення управління літаком. Попередній аналіз свідчить про те, що, швидше за все, літак зачепився крилом за землю. Чорний ящик зараз знаходиться ще в літаку, після аналізу інформації, яка там записана, можна буде робити якісь висновки», - сказав Таран.
Міністр також спростував попередню інформацію про те, що пілот повідомив про відмову двигуна.
«Двигун не відмовив, відмовив якийсь датчик. За тією інформацією, що ми маємо, двигун мав ще 5 000 льотних годин до чергового ремонту, тобто сказати, що сталося з двигуном, ми не можемо. Яка технічна неполадка», - пояснив Таран.
При цьому глава Міноборони підтвердив, що літаку було вже 43 роки, але в міністерстві відзначили, що машина могла ще літати без оновлення ресурсу протягом трьох років.
Таран також додав, що за штурвалом перебував досвідчений пілот-інструктор.
Нагадаємо, військовий літак АН-26 зазнав аварії в Харківській області ввечері 25 вересня.
За останніми даними, вже знайдено тіла 23 загиблих, 2 людини постраждали і перебувають у лікарні. Пошуки ще двох осіб тривають.
В СБУ озвучили хронологію авіакатастрофи.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»