У суботу, 16 січня, набула чинності стаття мовного закону, яка зобов'язує усіх постачальників послуг в Україні спілкуватися з клієнтами виключно державною мовою.
Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» передбачає, що всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів українською мовою.
Це стосується супермаркетів, інтернет-магазинів, кав'ярень, банків, АЗС, аптек тощо.
При цьому лише на прохання клієнта надавач послуг чи продавець можуть здійснити обслуговування іншою мовою.
Раніше уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь роз'яснив, як діяти, якщо вас не хочуть обслуговувати українською мовою.
Також «Слово і діло» писало про те, хто буде контролювати цю норму мовного закону і як будуть штрафувати за її порушення.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»