В Індонезії розшифрували чорні скриньки пасажирського літака. Незадовго до катастрофи відмовила система подачі палива в одного з двигунів.
Про це пише видання The Wall Street Journal з посиланням на інформацію попереднього розслідування.
Згідно з інструкцією, цей двигун потрібно було відключити. Літак Boeing 737 може летіти і на одному двигуні, а пілоти літака обов’язково тренуються для здійснення таких польотів. Але пілоти індонезійського літака порушили інструкцію і спробували відновити подачу палива.
У цей момент керування літаком було дуже складним через велику різницю в тязі двигунів, а пілоти могли відволікатися від нього, займаючись двигуном.
Експерти з безпеки заявили, що якщо автопілот раптово вимкнувся, то аеродинамічні сили могли змусити індонезійський літак опустити ніс і почати зниження, яке і призвело до падіння в море.
Нагадаємо, 9 січня пасажирський Boeing 737-500 впав у Яванське море, виконуючи місцевий рейс з Джакарти в Понтіанак. На борту було 62 людини.
В Індонезійському агентстві метеорології заявили, що літак потрапив в сильну турбулентність, коли проходив крізь хмари.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»