В «Укрзалізниці» анонсували запуск «човникових» електричок в передмістя Києва, а також значне прискорення руху поїздів.
Про це розповів глава правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак в інтерв'ю «Інтерфакс-Україна».
«Є діалог з Ірпенем і Вишневим. Ми вже на днях будемо вводити «човникові» електрички, тобто не ті, які будуть йти, припустимо, з Боярки або Бучі до центрального вокзалу, а ті, які слідуватимуть до «Святошин» і назад. Таким чином ми забезпечимо перевезення більшої кількості пасажирів, адже в основному вони їдуть до вузлових станцій, де можуть далі сісти на метро», - повідав Жмак.
Планують поліпшити сполучення напрямку Одеса-Ізмаїл, а також приміські перевезення в Дніпрі.
Голова правління «Укрзалізниці» розповів про плани щодо прискорення руху електричок і використання нового рухомого складу, який зможе слідувати з більшою швидкістю.
«Проєкт «Сіті-експрес», котрий був нещодавно представлений на інфраструктурному форумі «Україна 30», передбачає прискорення руху електричок за рахунок усунення ділянок доріг, де сповільнюється швидкість. Потрібно буде відремонтувати певні ділянки. Крім того, на ключових приміських маршрутах буде використовуватися новий рухомий склад, який зможе їхати швидше. Зараз ведеться діалог з потенційними інвесторами, які розглядають можливість налагодити виробництво електропоїздів в Україні. Є діалог і з Крюківським вагонобудівним заводом», - повідомив чиновник.
Володимир Жмак повідомив, що на неелектрифікованих ділянках, на яких немає значного пасажиропотоку, але потрібна певна частота руху, вигідно запустити рейкобуси, які зараз використовуються на маршруті Київ-Бориспіль (аеропорт).
«За нинішнього пасажиропотоку цього достатньо, але при відновленні авіаперельотів в докарантинному обсязі виникне питання пропускної здатності. Є куди більш місткі дизель-поїзди, які виробляє Крюківський завод. Зараз такий потяг використовується на маршруті Черкаси-Сміла, хоча там більш доречним був би рейкобус. Зрозуміло, що немає сенсу використовувати багатовагонні склади там, де немає достатнього пасажиропотоку. Питання в тому, що у нас недостатньо таких рейкобусів на ходу», - зазначив голова «Укрзалізниці».
За словами Жмака, із 14 складів польської Pesa, які закуповувалися у 2002-2012 роках, зараз на ходу два-три, а капітально відремонтувати їх дуже дорого. Україна веде переговори з Pesa щодо організації програми відновлення таких рейкобусів.
«Крім безпосередньо електричок потрібно модернізувати та закуповувати й такі рейкобуси. На багатьох ділянках вони економічно істотно вигідніші, ніж експлуатація великих складів», - підсумував голова АТ «Укрзалізниця».
Раніше «Укрзалізниця» продовжила заборону на продаж квитків до «червоних» зон.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»