Єгипетський апеляційний суд заявив що йому недостатньо юрисдикції розглядати позов щодо завданих збитків Суецькому каналу.
Як пише АР, влада та власник судна сперечаються, хто винен у тому,що контейнеровоз Ever Given опинився на мілині в каналі, що з’єднує Середземне море і Червоне море, і скільки компенсації слід виплатити.
Апеляційна палата Ісмаїлійського господарського суду передала справу до суду нижчої інстанції для вирішення питання щодо законності захоплення судна до врегулювання позову про компенсацію між адміністрацією Суецького каналу та японським власником судна.
Нагадаємо, Ever Given сіло на мілину в Суецькому каналі через погіршення видимості на тлі піщаної бурі і несприятливих погодних умов. Це призвело до блокування руху по каналу. У заторі опинилися сотні судів, зокрема нафтові танкери.
Судно зняли з мілини, але влада Єгипту заарештувала Ever Given.
Щоденний збиток через інцидент в Суецькому каналі світовій економіці склав мільярди доларів.
Відомо, що канал шириною до 350 метрів і глибиною до 20 метрів. Це найкоротший шлях сполучення між Європою і Азією.
Через Суецький канал проходить близько 12% всієї світової торгівлі. Експорт енергоносіїв, таких як зріджений природний газ, сира нафта і рафінована нафта.
Після інциденту влада Єгипту повідомила, що Суецький канал будуть модернізувати. Адміністрація розпочала роботи із розширення і поглиблення русла каналу.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»