Міський голова Києва Віталій Кличко розповів, як столиця планує боротися з заторами на дорогах.
Насамперед, влада займається збільшенням місць для паркування та розставляє стовпчики, щоб автівки не паркувалися на тротуарах.
Кличко пояснив в інтерв’ю Радіо Свобода, що дороги, які планувалися і будувалися раніше, просто не були розраховані на таку кількість авто.
«Наступне питання – перехоплювальні паркінги, де можна залишити автівку. Якщо залишаєш автівку у невстановленому місці, потрібно буде платити штрафи, чекати на евакуацію», – сказав мер.
За словами Кличка, місто також розглядає проєкти побудови підземних паркінгів.
«Зараз місто, а особливо центр щільно забудований. І ми розглядаємо багато проєктів підземних паркінгів, шукаємо інвесторів, тому що це недешеві проєкти, але якісні і дають гарний прибуток на довгострокові інвестиції. І зараз вже «Київське інвестиційне агентство» запропонувало біля парку Шевченка і на Михайлівській площі біля МЗС підземний паркінг, на Подолі, в урочищі Кожум’яки буде підземний паркінг», – додав мер.
Він наголосив, у влади Києва є алгоритм дій на 2-3 роки, як систематизувати дорожній рух, особливо у центрі.
Цьогоріч планують відремонтувати близько 60-ти вулиць, кожна з яких будуватиметься за новими стандартами: з тротуарами для пішоходів, велодоріжками та освітленням.
Нагадаємо, до кінця 2021 року в Києві може з'явитися нова станція метро, яка має відкритися на Виноградарі.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»