У ПриватБанку працюють над вирішенням проблеми, коли сьогодні, 26 червня, деякі клієнти банку зіткнулися з повторним списанням коштів.
Про це у Facebook повідомив прес-секретар ПриватБанку Олег Серга.
Зазначимо, що деякі клієнти ПриватБанку через збій зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками, некоректним відображенням і використанням доступного залишку по карті.
«Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми. Некоректно списані суми будуть повернені протягом доби», - повідомив Олег Серга.
Згідно з його словами, банк просить вибачення перед клієнтами за незручності.
Як відомо, ПриватБанк був націоналізований у 2016 році. На сьогодні єдиним акціонером ПриватБанку, якому належать 100% акцій банку, є держава в особі Кабінету міністрів.
Нагадаємо, що у суботу, 26 червня, у деяких клієнтів ПриватБанку повторно списалися гроші з карток по операціях за 23-24 червня. Кошти обіцяють повернути протягом доби.
Також нагадаємо, що у травні цього року «Приватбанк» отримав нового голову правління. У червні НБУ погодив призначення нового голови ПриватБанку.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»