В Україні змінили систему оцінок у початковій школі

Читать на русском
У відомстві зазначили, що однією  головних змін у підході до оцінки знань учнів початкової школи є вираз оцінки.

МОН затвердило методичні рекомендації з оцінки знань учнів 1-4 класів.

Про це повідомляє пресслужба відомства.

«Рівень результату навчання рекомендується визначати з урахуванням динаміки його (учня - ред.) досягнення і позначати буквами - «початковий»(Н),«середній»(З),«достатній»(Д), «високий» (В)», - повідомили в міністерстві.

У відомстві зазначили, що однією головних змін у підході до оцінки знань учнів початкової школи є вираз оцінки.

«На зміну узагальненої бальної оцінки навчальних досягнень учнів на уроках/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці по предмету вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оціночного судження щодо досягнення може ще називати й рівень результату навчання», - уточнили в МОН.

При цьому рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оціночне судження) і рівневої оцінки (оціночне судження із зазначенням рівня результату). Їх можна висловлювати як усно, так і письмово.

У міністерстві рекомендували оцінювати результати навчання учнів 1-4 класів вербальною оцінкою.

«Об'єктивних результатів навчання в 1-2 класах - вербальною оцінкою, в 3-4 класах - або виробленою або рівневою оцінкою за вибором установи освіти», - уточнили у відомстві.

Нагадаємо, для українських вчителів закуплять 60 тисяч ноутбуків.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: